onsdag 8. mai 2013

Votter og heldige meg.......

Da har jeg strikket Selbu-votter som var Mars-vottene på Projo's vottealongen, var litt treg med å begynne på dem fordi jeg har strikket bare et par Selbu-votter før og det er 47år siden, har liksom ikke vært min  greie det med mønsterstrikkede votter.
De er strikket i Rauma finull på pinne nr.3 og mønsteret heter "Rosevotter". Design: Hifa.
Oppskrifta kan du finne her: http://www.ull.no/garn/oppskrifter/strikkeoppskrifter/luer-sjal-og-votter


Var så heldig å bli trukket ut som vinner på www.hjemmet.no i vårkonkurransen å da fikk jeg 3 nøster med flott Mohair-garn + oppskrift til sjal, var en nydelig rosafarge på garnet.



Her på Toten har vi hatt noen dager med strålende vårvær men nå har det begynt å skye over å det er spådd store nedbørsmengder.



Ønsker alle en fin kveld!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar